مجموعه ی محصولات ارزان

 

 

 

 

نام كالا
R
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52




تاریخ: دو شنبه 20 تير 1398برچسب:,
ارسال توسط علی

پرداخت پورسانت تا 60 درصد کل پول محصول

عضو شوید و 50000 ریال هدیه عضویت بگیرید

فروشگاه کالابست در اقدامی بی سابقه اقدام به جذب بازاریاب با پرداخت بیش از 60 درصد پول کل محصول به بازاریاب کرده است که من توصیه می کنم عضو شوید

قابل توجه است که این فروشگاه محصولات متنوع و پر فروشی دارد و با بازاریابی در این فروشگاه شما هم می توانید محصولات متنوعی را در اختیار داشته باشید و هم سود زیادی ببرید.

 




تاریخ: چهار شنبه 24 تير 1398برچسب:,
ارسال توسط علی

فروشگاه اینترنتی تلفنی کالابست

یک فروشگاه عالی و مطمئن در زمینه فروش انواع سی دی و دی وی دی

حتما دیدن کنید

kalabest.ir

 

شما می توانید از طریق سایت و یا شماره تلفن فروشگاه کالابست(09398128179) بدون اتصال به اینترنت محصول خود را خریداری نمایید.




تاریخ: سه شنبه 24 خرداد 1398برچسب:,
ارسال توسط علی

ماجرای پشت پرده مرگ بن لادن The Story Behind Bin Ladens Death HDTV


 


 
ماجرای مرگ بن لادن The Story Behind Bin Ladens Death HDTV

 
مستند ماجرای پشت پرده مرگ بن لادن برای اولین بار با کیفیت XviD
 

امروز یک مستند خیلی جدید برای شما آماده کردیم.مستندی که در مورد پشت صحنه و اتفاقات مرگ بن لادن می باشد
اُسامه بن محمد بن لادن، در سال ۱۹۵۷ در شهر ریاض در عربستان سعودی متولد شد.
او بنیانگذار یک گروه به نام القاعده بود که در ارتباط با حملات تروریستی تحت تعقیب قرار داشت. نفر دوم سازمان القاعده فردی است به نام ایمن‌ الظواهری.گروه او مسئولیت اقداماتی نظیر بمب‌گذاری‌های ۷ اوت ۱۹۹۸ در سفارتخانه‌های آمریکا در دارالسلام تانزانیا و نایروبی کنیا، حمله به کشتی جنگی یو‌اس‌اس کول، حمله ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ به مرکز تجارت جهانی و پنتاگون را بر عهده گرفته بود.
برخی از نام‌های مستعار بن لادن عبارتند از: اسامه بن محمد بن لادن، شیخ اسامه بن لادن، شاهزاده، شیخ و ابومحمد.
سرانجام در دوم می سال 2011 اسامه بن لادن که در یک خانه‌ دو طبقه به فاصله 100 یاردی از یک آکادمی ارتش پاکستان در منطقه ابیت آباد در ایالت خیبرپختونخواه واقع در 150 کیلومتری اسلام آباد پنهان شده بود، با حمله چند هلی کوپتر حامل نیروهای ضد تروریستی آمریکا کشته و توسط نیروهای آمریکایی جسدش در دریا دفن شد.
مشخصات کیفیتی این مستند به شرح زیر می باشد
AVI: Res. 624x352, 29 samp per sec, Length 40 min 48 sec

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود فیلم مستند سیاره بشر Human Planet 2011 Season 1


 
 دانلود فیلم مستند سیاره بشر Human Planet 2011 Season 1
 

 

به همراه زیرنوس انگلیسی

در صورت هماهنگ بودن زیرنویس با قسمت ها، در نظرات اطلاع دهید
 

چند وقت پیش برایتان یک قسمت از مستند سیاره بشر را در سایت قرار دادیم و به دلیل استقبال شما عزیزان فصل اول این مستند که محصول سال 2011 شبکه BBC می باشد آماده کرده ایم.این مستند که در 8 قسمت تهیه شده است.قسمت نهم این فصل هنوز برای دانلود در اینترنت پخش نشده است.
سیاره بشر یا Human Planet مستندی است که هیبت و عظمت و قدرت خداوند را در آفرینش این سیاره به ما نشان می دهد.در این مستند خواهیم دید که چگونه انسان با طبیعت خود رابطه برقرار کرده است. در قلمرو حیوانات، انسان ها موفق شده اند که خود را با شرایط محیط زیست بر روی زمین منطبق سازند.این قسمت ها شما را با دیدنی های سیاره ما از جمله قطب شمال، کوه ها، اقیانوس ها ، جنگلها ، علفزارها، صحراها ، رودخانه ها و حتی جنگل های شهری آشنا می سازد. در این مستند شما با تلاش انسان برای زنده ماندن با ساختن ساختمان های پیچیده و نیز ارتباط متقابل با حیوانات محیط اطراف خود مواجه می شوید.مستند سیاره بشر در 80 منطقه مختلف فیلم برداری شده است و داستانهایی را که تاکنون در تلوزیون پخش نشده است در این مستند بیان می شود.فیلم برداری با کیفت فوق العاده در روی خشکی و در زیر آب صورت گرفته است.
قسمت های این مستند به شرح زیر می باشد :
اقیانوس ها : Into the Blue
کویر : زندگی در کوره
قطب شمال : زندگی در اعماق یخ
جنگل ها : مردمان درختی
کوه ها: زندگی در هوای نازک
چمن زارها: ریشه های قدرت
رودخانه ها : دوست و دشمن
شهرها: بازمانده جنگل شهری


برای دانلود هر قسمت به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود مستند چگونه بروسلی دنیا را تغییر داد


http://mihandownload.com/mypic/bruce-lee-changed-dvd-box.jpg

 

مستند فوق العاده چگونه بروسلی دنیا را تغییر داد...!
بروس لی شکل نمادین در هنر های رزمی میباشد که پیشگام مفهوم jeet kune بود...
بروس لی (زاده ۲۷ نوامبر ۱۹۴۰ (میلادی) - درگذشته ۲۰ ژوئیه ۱۹۷۳ (میلادی))، استاد هنرهای رزمی، بازیگر فیلم‌های رزمی، فیلسوف و بنیانگذار سبک جیت کان دو (Jeet Kune Do) است. او به عنوان تاثیر گذارترین رزمی کار قرن بیستم و نماد فرهنگی (cultural icon) شناخته شده‌است. او همچنین پدر دو بازیگر به نام‌های براندون لی (Brandon Lee) و شانون لی (Shannon Lee) بود.
لی در سانفرانسیسکو در کالیفرنیا به دنیا آمد و تا اواخر نوجوانی در هنگ کنگ بزرگ شد. فیلم‌های تولید هالیوود که او در هنگ کنگ بازی کرد موجب ارتقای سطح فیلم‌های رزمی هنگ کنگ شده بود و تحسین عامه را برانگیخت و موجی از علاقه مندی به فیلم‌های هنرهای رزمی چینی را در جهان غرب به وجود آورد. کارگردانی و جو فیلم‌های او، هنرهای رزمی و فیلم هنرهای رزمی را در هنگ کنگ و بقیه جهان تغییر داد.
لی به یک چهره نمادین تبدیل شد به خصوص برای چینی‌ها، زیرا در فیلم‌هایش به عنوان افتخار ملی برای چین و ملی‌گرایی چینی ظاهر شد. او در ابتدای امر به یادگیری هنرهای رزمی چینی (کونگ فو) مخصوصا وینگ چون پرداخت.
بروس لی در ۲۷ نوامبر سال ۱۹۴۰ ساعت اژدها بین ساعت ۷ تا ۹ صبح در سال اژدها (Year of the Dragon) طبق تقویم طالع‌بینی چینی در یک بیمارستان چینی در چیناتون سانفرانسیسکو (San Francisco's Chinatown) به دنیا آمد. پدرش لی هو چون (Lee Hoi-Chuen) (李海泉) چینی بود . مادر کاتولیکش گریس هو (Grace Ho) یک چینی آلمانی تبار بود. وقتی بروس لی سه ماه داشت والدینش به هنگ کنگ برگشتند.[پیوند مرده] در مورد تابعیت او اختلاف وجود دارد شاید آمریکایی بود شاید چینی بود و شاید هم بریتیش سابجکت (British subject) بود (زیرا اهالی هنگ کنگ در زمان او بریتیش سابجکت بودند)
نام کوچک کانتونی (Cantonese) بروس لی، جان فان (Jun Fan) بود. وقتی بروس لی متولد شد، نام انگلیسی بروس (Bruce) به نظر می‌رسد توسط پزشک خدمتکار بیمارستان، دکتر ماری گلاور (Mary Glover) (و بعضاً گفته می‌شود که پرستار بود) برروی بروس لی گذاشته شد. اگرچه خانم لی در بدایت امر چندان به فکر گذاشتن اسم انگلیسی روی نوزادش نبود ولی این نام را متناسب انگاشت و با نام دکتر گلاور موافقت کرد. به هر حال نام انگلیسی او هرگز به همراه نام فامیلی او استفاده نشد تا این که در یک دبستان که یکی از بخش‌های کالج لاسال (La Salle College) (یک دبیرستان در هنگ کنگ) بود در سال ۱۰ یا ۱۲ سالگی ثبت نام کرد و بعدا در دبستانی دیگر. (کالج فرانسیس خاویر در کولون) (St. Francis Xavier's College in Kowloon) که در آنجا لی به نماینده تیم بوکس در مسابقات بین مدارس می‌شود.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 27 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود مستند انجیل یهودا

 

http://www.mihandownload.com/ali/The%20Gospel%20of%20Judas%5BWww.MihanDownload.com%5D.jpg

اِنجیل، برگرفته از واژهٔ یونانی «اِوَنگِلیون» به معنای خبر خوش یا مژده؛ نام دیگر مجموعه متون «عهد جدید» است. اکثر قریب به اتفاق مسیحیان انجیل (عهد جدید) را به عنوان کتاب دینی خود و کلام خداوند قبول داشته و مطالعه می‌کنند. نام این بخش به یک پیمان اشاره دارد که آغازگر دورهٔ جدیدی از ارتباط خداوند با انسان است. خداوند طبق این پیمان شریعتی را که از طریق موسی عطا کرده بود برداشت،[نیازمند منبع] و ایمان به مسیح را شرط بخشایش گناهان انسان و رستگاری او قرار داد . نشانه و در حقیقت اصل محوری این پیمان، بخشش کلیه گناهان به واسطهٔ قربانی شدن عیسی مسیح (یعنی صورت بشری خداوند) است. عهد جدید چهار انجیل اصلی (متی، مرقس، لوقا، یوحنا) کتاب اعمال رسولان ، نامه‌های رسولان مسیح و کتاب مکاشفه را در بر می‌گیرد. قدمت تمامی این اثار به قرن اول میلادی می‌رسد. پروفسور درل باک عهدجدید پژوه معاصر ارزش این متون را بدلیل نگارندگان آنها و زمان نگارششان می‌داند.
اناجیل چهار گانه
واژه «انجیل» هم بر کل کتاب «عهد جدید» و هم بر هر کدام از چهار بخش ابتدایی کتاب یعنی زندگینامه‌های مسیح، اطلاق می‌شود. چهار انجیل در واقع چهار روایت از زندگی عیسی مسیح است. این چهار کتاب که توسط چهار تن از حواریون میسح نگاشته شده، دارای قسمت‌های مشترک بسیاری هستند اما تفاوتهایی نیز دارند. مسیحیان این چهار کتاب را «مانند چهار تصویر از مسیح ولی از زوایای مختلف» توصیف می‌کنند.
انجیل در تمام دنیا به صورت گسترده در دسترس است. «انجیل» به عنوان کتاب‌مقدس مسیحیان مشهور است، اگر چه کتاب مقدس عبری و انجیل مسیحیان در طی زمان‌های مختلف به زبان‌های گوناگون ترجمه شده‌اند - به بیش از ۲۱۰۰ زبان - که این تعداد ترجمه بیش از هر کتاب دیگری است. گفته می‌شود بیش از شش میلیارد نسخه از کتاب انجیل از سال ۱۸۱۵ به فروش رفته که این کتاب را در صدر پرفروشترین کتاب تمامی اعصار قرار داده‌است. به علت نفوذ مسیحیان از اواخر عهد رومیان تا دوران روشنگری انجیل نه تنها بر مذهب بلکه بر زبان، قانون و فلسفه طبیعی برخی از تمدن‌های شرقی جهان غرب، هند و آفریقای شمالی تاثیر گذارده‌است.

جهت دانلود مستند به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

 

 

پخش این مستند برای اولین بار در سایتهای فارسی زبان با کیفیت فوق العاده بالا

فرمت : MKV
کیفیت : AVC | 1280x720 | 3210kbps | 25fps | AC3 | 384kbps
حجم : 7.35 GB
زمان : 5hrs
موضوع : مستند
زبان : انگلیسی
زیر نویس : یافت نشد

تکامل انسان، بخشی از نظریهٔ بزرگ‌تر تکامل زیست‌شناختی است و سر و کارش با تکامل زیست‌شناختی انسان به عنوان یکی از گونه‌های جانوری است. مقولهٔ تکامل انسان و خاستنش از کَپی‌های قدیم‌تر - یا در تداول عامیانه میمون (گرچه این استعمال دقیق نیست) - از جنجالی‌ترین مباحث در چند سدهٔ اخیر بوده‌است. نگرش علمی امروزین به مسئلهٔ تکامل انسان یا خاستگاه وی، مدیون طبیعی‌دان معروف چارلز داروین است.
از زمان داروین شواهد مبنی بر این نظریه به‌طور قابل ملاحظه‌ای محکم‌تر و فراگیرتر شده‌است و علوم زیست‌شناختی اخیر چون ژنتیک، بیوشیمی، فیزیولوژی، بوم شناسی، رفتارشناسی جانوری و به ویژه زیست‌شناسی مولکولی با فراهم آوردن شواهد محکم‌تر و جزئیات بیشتر بر نظریه تکامل صحه گذاشته‌اند. چنان که امروزه زیست‌شناسان و مردم‌شناسان در سرتاسر دنیا بر روی گونه‌ای از ارتباط تکاملی میان انسان و دیگر گونه‌های کپی‌ها توافق دارند هر چند در مورد جزئیات آن اختلاف وجود دارد.
انسان امروزی که بر کرهٔ زمین می‌زیَد در طبقه‌بندی زیست‌شناختی انسان خردمند (با نام علمی Homo sapiens) خوانده می‌شود و گونه‌ای از سردهٔ انسان در شمار می‌آید. این بدین معناست که گونه‌های دیگری از انسان بوده‌اند که از لحاظ ژنتیکی و زیست‌شناختی به اندازه‌ای متفاوت بوده‌اند که گونهٔ زیست‌شناختی جداگانه‌ای به حساب آیند. برای نمونه، انسان‌های نئاندرتال گونهٔ دیگری از سردهٔ انسان بودند. ایشان که چند هزار سال هم با انسان امروزین اشتراک زیستگاهی داشته‌اند، اکنون منقرض شده‌اند.
پس، هنگام سخن از پیدایش انسان از دو منظر در موضوع می‌توان نگریست. نخست پیدایش گونهٔ به‌خصوص انسان یعنی، انسان خردمند ودیگر پیدایش سردهٔ انسان که انسان خردمند تنها یکی از گونه‌های آن است.
شمپانزه نزدیک‌ترینِ کپی‌های بزرگ به آدمیان و به تبع آن نزدیک‌ترین خویشاوند موجود به گونهٔ انسان خردمند در میان موجودات زنده‌است. واپسین نیای مشترک گونهٔ کنونی انسان با شمپانزه شش تا هفت میلیون سال پیش در آفریقا می‌زیست. شش یا هفت میلیون سال پیش سرده‌ای که این جد مشترک به آن تعلق می‌داشت به دو شاخه تقسیم شد. یک شاخه سرانجام به گونهٔ انسان خردمند انجامیده‌است و شاخه‌ای به شمپانزه. جدایی مسیر تکاملی انسان و شمپانزه را انشعاب بزرگ می‌گویند.

فرایند انجامش شاخهٔ انسان به انسان خردمند فرایندی خطی یا به‌اصطلاح نردبانی نبوده‌است. فرایند نردبانی بنا را بر این می‌گذارد که هر زمان تنها یک گونه انسان‌تبار وجود داشته‌است. این انسان‌تبار با گذشت زمان پله‌های ترقی/تکاملی را طی کرده‌است و سر انجام به برترین پلهٔ نردبان که انسان خردمند باشد فراز شده‌است. این تصویر سنتی دیگر امروز مقبول نیست. در تصویر نو، آن شاخهٔ اصلی که به انسان خردمند انجامید خود به چند ازگ تقسیم شد و انسان خردمند یکی این ازگ‌هاست. گونه‌های دیگر که ازگ‌های دیگر بوده‌اند اینک منقرض شده‌اند. به تمام ازگ‌هایی که، پس از انشعاب بزرگ، از شاخهٔ منتهی به انسان برآمدند دودمان انسان اطلاق می‌شود. در آرایه‌شناسی نوین، اعضای دودمان انسان، انسان‌تباران را تشکیل می‌دهند.
شاخچهٔ سردهٔ جنوبی‌کپی یکی از شاخچه‌های بزرگی‌است که پس از انشعاب بزرگ از شاخهٔ منتهی به انسان برآمد. از سردهٔ جنوبی‌کپی دو سردهٔ پرامردم و انسان بر آمدند.
یکی از سؤالات بنیادین هنگام بررسی موضوع پیدایش یا تکامل انسان پاسخ به این سؤال است که «چه چیزی ما را انسان می‌کند؟»، یا «چه چیزهایی ما را از حیوانات دیگر تمایز می‌دهد؟». جواب به این سؤال بسته به اینکه چه کسی به آن پاسخ می‌دهد متفاوت خواهد بود. نگرش علمی به موضوع به نحوه رفتار، ساختار فیزیکی، بیولوژیکی یا ژنتیکی توجه می‌کند. اکثر زیست شناسان معاصر «راه رفتن روی دو پا و دویدن» را معیار بسیار مهمی در تعریف انسان قلمداد می‌کنند در حالی که به عنوان مثال ویژگی‌های دیگر مانند داشتن ریش از محبوبیت کمتری برخوردار هستند.
 
 
دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 21 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

http://mihandownload.com/ali/BBC%20Planet%20Earth%20%E2%80%93%20Complete%20Series%20HDRip%5BWww.MihanDownload.com%5D.jpg

دانلود رایـــــگان مجموعه ی BBC Planet Earth Complete Series

 

مجموعه ی BBC Planet Earth در قالب 12 DVD با بالاترین کیفیت تصویر موجود در دنیا و کیفیت صدایی بی نظیر شما را از بالاترین نقاط هیمالیا تا اعماق زمین سیر می دهد!
برای فیلمبرداری این تصاویر حیرت انگیر از ماهواره گرفته تا دوربین هایی در اعماق دریا استفاده شده است. تصاویر هوایی آن بسیار بسیار جذاب است. صحنه های شکفتن شکوفه ها، تغییر رنگ جنگل در فصول مختلف و ... از دیگر صحنه های جذاب این مستند است.
با این مجموعه ی مستند عظمت خداوند را هر چه بیشتر درک کنید.
مجموعه ی BBC Planet Earth در قالب 12 DVD با بالاترین کیفیت تصویر موجود در دنیا و کیفیت صدایی بی نظیر شما را از بالاترین نقاط هیمالیا تا اعماق زمین سیر می دهد!
برای فیلمبرداری این تصاویر حیرت انگیر از ماهواره گرفته تا دوربین هایی در اعماق دریا استفاده شده است. تصاویر هوایی آن بسیار بسیار جذاب است. صحنه های شکفتن شکوفه ها، تغییر رنگ جنگل در فصول مختلف و ... از دیگر صحنه های جذاب این مستند است.
با این مجموعه ی مستند عظمت خداوند را هر چه بیشتر درک کنید.
در سال 2006 توسط بخش مستند كانال BBC‌ و به كارگردانی Alastair Fothergill (كارگردان شهیر فیلم های مستند) با بودجه 25 میلیون دلار! در طی مدت 5 سال ساخته شد. George Fenton برای این مجموعه موسیقی باشكوهی را تصنیف كرده است كه لذت تماشای این چنین اثری را چندین برابر كرده است. در زمان تماشای این مجموعه بارها و بارها سكانس های باورنكردنی را خواهید دید كه گوش سپردن به این موسیقی متن (با كیفیت صدای دالبی دیجیتال 6 کاناله) بر هیجان شما خواهد افزود!
این مجموعه در 62 کشور و 204 محل متفاوت فیلمبرداری شده است. گوینده این مستند David Attenborough یکی از شناخته شده ترین گویندگان و طبیعت شناسان جهان می باشد و لقب Sir را نیز دریافت کرده است. این مستند دارای 11 اپیزود (قسمت) می باشد. در اولین اپیزود یک دید عمومی درباره مناطقی که در 10 اپیزود بعدی قرار است به آنها پرداخته شود، داده می شود. درهر کدام از 10 اپیزود بعدی به بررسی یکی از بوم های طبیعی روی زمین و جانورانی که در آن ناحیه زندگی می کنند، می پردازد. در این مستند رفتارهایی از حیوانات که تا پیش از این دیده نشده بود به تصویر کشیده شده است.  هم مانند: تعقیب گوزن توسط گرگ ها از بالا، بچه خرس های گریزلی که برای اولین بار از غار بیرون می آیند، حمله ناگهانی صدها شمشیرماهی و ...
کارشناسان از این مجموعه با عنوان "نگاه نهایی به تنوع و گوناگونی سیاره زمین" نام برده‌اند. همچنین سیاره زمین، نخستین سری فیلم مستندی است که با دوربین‌های با وضوح تصویر بالا (HD) تهیه شده و تا قبل از آن تنها برای فیلم‌های سینمایی هالیوود از این دوربین‌ها استفاده می‌کردند.

جهت دانلود مستند و دیدن توضیحات کامل تر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
universe-cover.jpgمستند ( سفر به کهکشان با پرفسور هاوکینگ) برای اولین بار با کیفیت Bluray
زیرنویس فارسی برای این مستند اضافه شد
دوستان قبل از مطالعه متن زیر جا دارد از دوست عزیز ( همایون جان ) که سایت زیرنویس رو برایمان پیدا کرد تشکر کنیم.در ادامه مطلب طریقه استفاده از زیرنویس را مطالعه فرمایید

 

مستند ( ورود به کهکشان با Stephen Hawking ) یکی از زیباترین مستند های شبکه دیسکاوری می باشد.این مستند به درخواست عده ای از شما عزیزان آماده شده است
در ابتدا شما رو با پرفسور Stephen Hawking آشنا می کنیم
Stephen William Hawking در 8 ژانویه 1942 ( 300سال پس از مرگ گالیله )در آکسفورد انگلستان به دنیا آمد.در طی جنگ جهانی دوم آکسفورد برای نوزادان شهرش جایی امن را در نظر گرفت.در سن 8 سالگی به St.Albans  نقل مکان کردند
در 11 سالگی به مدرسه شهر St.Albans و سپس به داشنگاه آکسفورد که پدرش هم در آن درس خوانده ، رفت.او می خواست ریاضیات در دانشگاه را به عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب کند ولی پدرش داروسازی را برایش در نظر داشت.به هر حال به دلیل نبودن رشته ریاضیات ، وی رشته فیزیک را به جای آن انتخاب کرد.پس از سه سال به دلیل هوش بالای وی ، به او جایزه درجه اول در علوم طبیعی را اهدا کردند
 استفان پس از آن به کمبریج رفت تا تحقیقات در کیهان شناسی، را ادامه دهد زیرا در آن زمان در آکسفورد  مکانی برای چنان تحقیقاتی وجود نداشت.سرپرست او Denis Sciama بود.وی به دنبال Fred Hoyle که در کمبریج تحقیق می کرد، بود تا استفان را در زمینه تحقیق یاری کند.استفان پس از کسب دکترای خود،به یک محقق تبدیل شد.
  استفان هاوکینگ بر روی قوانین اساسی که حکومت جهان بر آن پایدار است تحقیق می کند.وی با راجر پنروز نشان داد که اینشتین نظریه نسبیت عمومی ضمنی فضا و زمان را در آغاز سال  انفجار بزرگ و در سیاه چاله ها مورد بررسی قرار داده است.این نتایج یکی کردن نسبت عمومی با تئوری کوانتوم را تایید می کرد که یک توسعه علمی در اوایل قرن 21 به حساب می آمد.
پروفسور هاوکینگ تا حال دوازده درجه افتخاری کسب کرده است.وی جایزه های دیگری نیز کسب کرده است که به تفصیل آنها نمی پردازیم..
در آخر جا دارد بگوییم وی سه فرزند و سه نوه نیز دارد
حال با این مقدمه به سراغ مستند  Into The Universe with Stephen Hawking می رویم
استفان هاوکینگ میزبان نوع جدیدی از سری کیهان شناسی، سیاره زمین  از آسمان Planet Earth of the heavensa می باشد
    طول میکشد که معروف ترین ذهن جهان و مجموعه ها علمی وی توسط  انیمیشن های کامپیوتری به تصویر کشیده شوند.پروفسور هاوکینگ  به ما  در مورد ماهیت خود به خودی جهان و شانس زندگی موجودات فضایی  و امکان سفر به کهکشان ها را برای ما روشن می سازد.
قسمت اول : بیگانگان
آیا ما تنها زندگی میکنیم؟ پرفسور هاوکینگ یکی از مهم ترین اسرار بشر را مورد بررسی قرار می دهد اینکه  وجود بیگانگان در فضا ممکن است؟او در این سفر با ارائه جزییات مارا از قمرهای مشتری تا کهکشان های دور می برد .در این سفر ممکن است با موجوداتی بیگانه رو به رو شویم.آیا امکان ایجاد ارتباط با آنها وجود دارد؟

قسمت دوم : سفر در زمان
همیشه سفر در زمان یکی از انگیزه های علمی بشر بوده است.هاویکینگ به بررسی تمام امکانات برای تغییر و جدا کردن بعد زمان و مکان از هم می پردازد

قسمت سوم: داستانی از همه چیز
هاوکینگ قصد دارد شگفتی های جهان هستی را به نسل جدید منتقل کند.این دانشمند ذهن انسان را با جلال و عظمت جهان باز می کند و به ما نشان می دهد که جهان چگونه آغاز شد؟ چگونه ستارگان و سیاه چاله ها به وجود آمدند و چگونه همه چیز پایان می یابد

این مستند با کیفیت Bluray  برای شما آماده شده است.مشخصات دیگر این مجموعه به شرح زیر است.
English | BRRip MP4 720p-NPW | MP4 | AVC 1280x720 2800Kbps 25fps | AAC 165Kbps 2Ch 48KHz |

جهت دیدن تصاویری از هر قسمت و دانلود آن و نیز دانلود زیرنویس به ادامه مطلب مراجعه کنید
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
BBC_Learning_English_Pronunciation_Tips_www.MihanDownload.com-3.jpg| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و خارجی |
| دانلود رایگان کاملترین مجموعه آموزشی BBC Learning English - Pronunciation Tips جهت آموزش و تلفظ استاندارد و دقیق لغات و جملات زبان انگلیسی |
 

یکی از بزرگترین مشکلات زبان آموزان ناتوانی در تلفظ صحیح لغات زبان انگلیسی می باشد زیرا معمولآ استادان آموزش زبان هر یک با لهجه خاص خود لغات را تلفظ می کنند در نتیجه زبان آموزان به همان شکل لغات را فرا می گیرند. تا به حال در میان سایت های ایرانی و خارجی مجموعه ای به عنوان آموزش تلفظ صحیح لغات زبان انگلیسی منتشر نشده تا زبان آموزان بتوانند از آن به عنوان مرجع برای تلفظ صحیح لغات زبان انگلیسی استفاده کنند. مانند گذشته باز هم وب سایت میهن دانلود برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و حتی سایت های خارجی مجموعه ای بی نظیر را ویژه زبان آموزان آماده کرده است. فیلم آموزشی Pronunciation Tips به شما تلفظ صحیح و دقیق لغات زبان انگلیسی را آموزش می دهد. این مجموعه توسط BBC Learning English منتشر شده که یکی از بزرگترین کمپانی های ساخت مستند و فیلم های آموززش زبان می باشد. شما می توانید از این مجموعه به عنوان مرجع تلفظ لغات استفاده کنید زیرا تلفظ تمام لغات موجود در آن به صورت کاملآ استاندارد می باشد. این مجموعه به صورت یک فیلم آموزشی بوده و نکته ی قابل توجه در رابطه آن طریقه ی آموزش استاد به زبان آموزان می باشد زیرا گوینده به گونه ای رفتار می نماید که گویی در مقابل شما ایستاده و در حال آموزش به شما می باشد. تا به حال کتاب ها و نرم افزارهای بسیار زیادی در رابطه با آموزش جدول فونتیک زبان انگلیسی ساخته شده اما هیچ کدام از آنها به صورت کامل نمی توانند تلفظ دقیق لغات را به شما آموزش دهند. اما در این مجموعه به عنوان مثال برای آموزش حرف فونتیک / ʊ/ ابتدا شکل آن نمایش داده می شود و سپس گوینده به صورت کاملآ سالم و استاندارد آنرا تلفظ می کند و سپس تعدادی لغت را در رابطه با این حرف فونیک تلفظ می نماید در نتیجه شما علاوه بر آشنایی دقیق و کامل با حروف فونتیک طریقه ی تلفظ لغات آنرا نیز فرا میگیرید. از دیگر ویژگی های این مجموعه می توان به نمایش حرکات لب ها و زبان در هنگام تلفظ با دو دوربین مختلف اشاره نمود و همچنین به دارا بودن ویدیوهای آموزشی و کتاب هاب الکترونیک با فرمت PDF اشاره کرد که محتوا این کتاب ها شامل نکات فیلم های آموزشی ، کویز ها ، تمرینات و ... می باشد. اینبار مکانیزم جدیدی را برای دانلود این مجموعه پر طرفدار در نظر گرفته ایم دوستانی که از اینترنت پر سرعت بر خوردارند می توانند کل مجموعه را در یک فایل تصویری با کیفیت بسیار عالی در فرمت AVI همراه با کتاب الکترونیک آن با فرمت PDF دانلود کنند. همچنین دوستانی که از سرعت اینترنت پایین تری بر خوردارند می توانند بخش های مختلف این فیلم آموزشی را به صورت جداگانه در فایل های تصویری با کیفیت بسیار عالی در فرمت MP4 همراه با کتاب های الکترونیک مربوط به هر بخش با فرمت PDF دانلود نمایید.


جهت دانلود و مشاهده تصاویری از محیط این فیلم به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

http://mihandownload.com/ali/Animal%20Armageddon%5BWww.MihanDownload.com%5D.jpg

 

پژوهش با استفاده از لبه برش، تازه ترین نظریه های علمی و باور نکردنی CGI را به حیوانات ماقبل تاریخ برای زندگی، روز قیامت حیوانات - سری جدید این مستند فوق العاده هم اکنون آماده دانلود برای شما میهن دانلودی های گرامی...
از انفجار اشعه گاما بمباران کیهانی جو باعث راه اندازی اولین انقراض انبوه موجودات زنده میشود، کشتن دایناسورها ،وقایعی هولناک است که به  ویرانی بی نظیر طبیعی ایجاد می شود. در طول تاریخ 600 میلیون سال از حیوانات موجود، یا به روایت دیگر برخی از 99.9 درصد از  آنها دیگر زندگی نمیکنند که در حال حاضر منقرض شده.
اشعه گاما چیست ؟
از تابشهای الگترو مغناطیسی و از جنس نور و اشعه ایکس هستند. این اشعه طول موجهایی کوتاهتر از طول موج نور و اشعه ایکس دارد و بر سلول های بینایی اثر مخرب میگذارد. اشعه گاما مانند تایشهای دیگر الکترو مغناطیسی با سرعت نوذ منتشر میشوند . توانایی نفوذ این اشعه خیلی بیشتر از توانایی نفوذ اشعه بتا و اشعه آلفاست. اشعه گاما به هنگام فروپاشی هسته عناصر رادیو اکتیو به وجود می آید.. هسته رادیو اکتیو وقتی اشعه گاما تابش کند مقداری از انرژی خود را از دست میدهد ولی در ساختمان آن تغییری به وجود نمی آید. هر چه هسته رادیو اکتیو اشعه گاما با طول موج کمتر تابش کند انرزی تابشی آن بیشتر و توانایی نفوذ آن زیادتر میشود. مثلا اگر هسته ای ۵ میلیون الکترون ولت از دست بدهد ، توانایی نفوذ اشعه آن به قدری زیاد است که از ورقه اهن به ضخامت ۲/۵ سانتیمتر ، آبی به عمق ۲۳ سانتیمتر یا ورقه ای از سرب به قطر ۱۳ میلیمتر میتواند تنها جلو عبور نصف آن را بگیرد. به این ترتیب سرب بهترین وسیله برای جلوگیری از اشعه گاماست.
یونش
اشعه گاما اشعه هنگام عبور از مواد با اتمهای آن برخود میکند و گاه بر اثر این برخوردها ممکن است الکترونها از اتمهای این مواد جدا شوند و یون تولید کنند. این فرایند را یونیزاسیون ( یونش ) گویند.
گاما و سلامت
اشعه گاما هنگامی که از بدن بگذرد ، در بافتها یونش میکنند. اشعه گاما اگر بیش از اندازه به بدن بتابد ، ممکن است به سلول های بدن اسیب برساند. همیشه اشعه گاما از طریق آبی که می آشامیم یا هوایی که تنفس میکنیم ، به ما می رسد اما چون مقدار آن بسیار ناچیز است ، خطری برای ما ندارد.

Episode Guide:

1. Death Ray
2. Hell on Earth
3. Doomsday
4. Panic In The Sky
5. The Great Dying
6. Strangled
7. Fire and Ice
8. The Next Extinction
 

جهت دانلود مستند  به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 3119
بازدید کل : 701142
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1